ELEMENTS אדריכלות ועיצוב פנים

להפוך חלום למציאות: עיצוב מרחבי עבודה

כמה מילים על הפרויקט המסוים – עיצוב מרפאת שיניים

 

"טיפול שיניים יכול לעורר תחושה של לחץ ואפילו חרדה, לכן היה חשוב לנו ליצור אווירה נעימה שמשרה רוגע ובטחון אצל המטופלים, ויחד עם זאת לשדר יוקרה, מקצועיות, אסתטיקה ותחושת ניקיון. השתמשנו בגוונים בהירים עם נגיעות קלות של זהב, שילבנו חומרים וטקסטורות למראה עמוק, עשיר ויוקרתי. התמונות במשרד משדרות נינוחות ונגישות, תחושת בטחון שתורמת לקונספט העיצובי. גם המשרד של  הרופא מעוצב קצת אחרת, עם שולחן עגול שמאפשר צורת ישיבה פחות פורמלית ונינוחה, ומייצג את האופי והאווירה שהתבקשנו ליצור במרפאה."

מאיפה ההשראה לעיצוב, ומה הסגנון שנבחר?

 

"עבדנו במקביל עם יועצת עסקית בשם אירנה לידרמן כדי להבין את הצרכים של המרפאה ואת התחושות שרוצים לשדר באמצעות העיצוב. אנחנו מאמינים כי הפנימיות של אדם צריכה לבוא ליידי ביטוי בעיצוב הסביבה שלו ושעיצוב הסביבה משפיע על כל חיי היום יום שלנו, מהרגע שאנחנו קמים בבוקר עד לרגע שבו אנו עוצמים עיניים."

 

איזה אתגר היה לך בפרויקט ואיך התמודדת איתו?

 

"האתגר היה להיכנס לפרויקט באמצע הדרך. במרפאה בוצעו עבודות בהתאם לתוכניות של אדריכל, אך העבודה הופסקה באמצע והיינו צריכות להתאים את העיצוב והתכנון למצב נתון ולהימנע במידת האפשר מתוספות מיותרות. בנוסף, לוח הזמנים היה מאתגר מאוד, בגלל שהפרויקט כבר היה בביצוע נדרשנו לתכנן, לעצב ולבחור הכל תוך כדי."

טיפים רלוונטיים לעיצוב מרחב עבודה

 

"אחסון – לשלב ספרייה גדולה עם אחסון פתוח וסגור, מסדר את החלל ומשאיר את המשרד מאורגן ופרזנטטיבי".

 

"אומנות – שילוב של אומנות מותאמת לקונספט ולאווירה שרוצים לשדר, מוסיף לערך של המותג. שילבנו את סתיו תאודור, אוצרת אומנות שעזרה בבחירת האומנות למרפאה."

 

"תאורה – חשוב להתאים את התאורה, במשרדים נדרשת תאורה פונקציונאלית שנותנת הרבה אור, ואנחנו אוהבות גם לשלב תאורות עדינות וגופי תאורה שיוצרים אווירה."

רגע מרגש שהיה בפרויקט

 

"התרגשנו לראות את התוצאה, כל פעם מחדש אנחנו מתרגשות לראות את הבייבי שלנו ואת החזון שלנו יוצא לפועל ."

 

לסיכום: לחשוב כמו לקוח

"אלמנטס" הוא סטודיו בוטיק לעיצוב פנים שהוקם בשנת 2010 מתוך רצון להציע שירותי עיצוב ושדרוג חללי מחייה, להפוך אותם לבית חם או למקום עבודה מהנה ולשפר את איכות החיים של הנמצאים בהם.

הסטודיו הוקם ומנוהל על ידי מריאנה דובניקוב – הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, מיטל שומר – מעצבת פנים ויבגני דובניקוב – מפקח בניה ומנהל  פרויקטים. השילוב בין שלושת השותפים, מאפשר מענה מקצועי בכל אחד משלבי הפרויקט, תוך ליווי הלקוח בהקשבה מלאה עד לשביעות רצונו.

העבודות שלנו