ELEMENTS אדריכלות ועיצוב פנים

למה צריך מעצבת פנים?

תהליך עיצוב פנים הוא כמעט הכרחי עבור כל מי שמעוניין לחדש או לשפץ את הבית. לכאורה, עיצוב בית הוא עניין פשוט ויש אנשים שמניחים שעם מעט השקעה מצדם הם יוכלו לעצב ולרהט את הבית בצורה מושלמת. למעשה, מדובר בתהליך מורכב, ששם דגש על היבטים רגשיים ופרקטיים המשתלבים יחד לכדי עיצוב פנים מרשים. בנוסף, עיצוב מקצועי כולל הרבה תכנונים, בדיקות והתנהלות מול ספקים, מה שהופך אותו לפרויקט לוגיסטי. לכן, אם אתם שוקלים להתחיל עיצוב בית לבד, הנה כל הסיבות מדוע אתם זקוקים לשירות של מעצבת פנים.

מעצבת פנים יודעת לענות על הצרכים הרגשיים שלכם

בית הוא הרבה יותר מסתם חלל מגורים. יש לו משמעות רגשית עמוקה, הוא מסמל דברים כמו משפחתיות, נחמה וחום והוא מהווה מקום מפלט ומנוחה. כל ההיבטים הרגשיים האלו, צריכים לבוא לידי ביטוי בכל עיצוב בית ובכל חדר וזה משהו שרק מעצבת פנים מומלצת יודעת לעשות. מעצבי פנים מאפיינים את הצרכים הרגשיים של הלקוחות שלהם, מבינים מהם מהו בית עבורם ומשם מחליטים על קו מנחה של עיצוב בית.

השילוב המנצח בין הרצוי למצוי

מעצב פנים יוכל לשלב בהצלחה בין הטעם האישי שלכם, הצרכים של כל מי שמתגורר בבית והטרנדים השולטים בתחום של עיצוב פנים. אחת המומחיות של מעצבי פנים, היא לדעת בדיוק מהם הטרנדים הכי חמים בתחום של הום סטיילינג. מעצבת פנים מומלצת תוכל אפילו להראות לכם דוגמאות ממגזינים ואתרים שונים, שיכולים לדייק את הבחירות שלכם. עוד מומחיות של מעצב פנים, היא לשלב את האלמנטים הכי פופולאריים בתחום, עם הטעם האישי שלכם. כך מצד אחד עיצוב פנים של הבית משקף אתכם ואת אורח החיים שלכם ומצד שני הוא מקצועי ומרשים.

כי עיצוב בית מורכב משלם שהוא סך כל חלקיו

מעצבי פנים מומלצים יודעים כיצד לראות ולהבין מראש את התמונה הגדולה של תהליך עיצוב בית. מצד אחד, כל פריט וכל חדר עומדים בפני עצמם ובמקביל, צריך לשלב ביניהם בצורה הרמונית וקוהרנטית. ישנם סגנונות רבים בתחום של עיצוב פנים וכל אחד אוהב ומתחבר למשהו אחר. מעצבת פנים מומלצת תוכל לעצב את הבית בהתאם לסגנון הנבחר וגם להוסיף אלמנטים מעניינים שיעניקו לו ערך מוסף ויבדלו את העיצוב של הבית שלכם מבתים אחרים.

מעצבת פנים במרכז מכירה את כל החנויות הנכונות

חלק לא מבוטל מתהליך של עיצוב פנים, הוא הקניינות. הרבה תשומת לב מוקדשת לשיטוט בין חנויות ובחירת הריהוט, הטפטים, התמונות, הפריטים הדקורטיביים ועוד. רוב החנויות הללו ממוקמות במרכז הארץ, אם כי ניתן למצוא חלק מהן גם באזורים פריפריאליים. בכל מקרה, מעצב פנים במרכז יוכל לקחת אתכם לסיור בחנויות שהוא מכיר ויודע כי הן מוכרות פריטים התואמים לקו העיצובי שהוחלט עליו. מעצבת פנים מומלצת יכולה גם לעשות את החיפוש בחנויות בעצמה, מבלי לערב את הלקוח – מה שחוסך זמן, עלויות וטרחה. בשורה התחתונה – מעצבי פנים לרוב מכירים חנויות מיוחדות שאינן מוכרות לקהל הרחב ויודעים בדיוק היכן לחפש את המציאות שיהפכו את הבית שלכם ליצירה מעוצבת.

העבודות שלנו